• Blog
  • 9:07 am

5 činjenica o hrvatskim milenijalkama

Vrijedan tim koji čine agencija za istraživanje tržišta IPSOS i medijski brend Miss7 proveo je istraživanje o omiljenim brendovima hrvatskih “milenijalki”. Istraživanje je provedeno na 2010 žena između 20 i 37 godina. Što je pokazalo istraživanje, tko je (i kakva je) jedna hrvatska milenijalka?

 

Mlada, uspješna i pametna

Milenijalka najčešće radi ili studira, pa možemo reći da joj je karijera i obrazovanje bitni životni faktor. No, ona nije samo karijeristica! Njeguje i tradicionalne vrijednosti pa se želi skrasiti i dobiti dijete prije 30-e, a hoće li to biti u Hrvatskoj ili inozemstvu – to će još vidjeti.

S druge strane, dok strankinje vole mijenjati posao svakih par mjeseci, domaće žene teže sigurnosti i većim dijelom su zadovoljne svojim poslom i nakon 5 godina. Bitno im je da vole ono što rade i da imaju dovoljno vremena za privatni život.

 

Snažan poduzetnički duh

Ako misliš da su zato lude za radom od kuće ili fleksibilnim radnim vremenom – razmisli još jednom. One znaju da, iako ti uvjeti na prvi pogled djeluju primamljivo, značajno smanjuju količinu slobodnog vremena pa im rad od kuće nije prvi izbor.

Ipak, to ne znači da milenijalka nije sprema uložiti vrijeme i novac u posao. Naprotiv, u njoj se krije pravi poduzetnički duh! Kako trend rasta žena u poduzetništvu nije zaobišao niti Hrvatsku, njih čak 34 % bi višak novca uložilo u pokretanje vlastitog posla.

 

Žena sa stavom

Svi znamo da bi nam kvalitetni prijateljski i partnerski odnosi trebali biti na prvome mjestu. Ništa drugačije nije niti u svijetu millennialsa. Na kraju krajeva s kime bi dijelile lude životne pustolovine?

No ako ti se ne sviđaju, svoje mišljenje radije zadrži za sebe. Nju ne zanima što misliš o njoj, bitno joj je samo ono što ona misli o sebi. Stvar je malo drugačija kada su preporuke u pitanju – ako frendica odobrava neki proizvod i njoj će biti dobar.

 

Ne puše i ne piju!

Njih 64% ne puši, ne pije i ide spavati na vrijeme. Ako žele uživati, radije biraju potrošiti koju kunu više na modu, putovanja i beauty tretmane.

Ravnopravnost na prvome mjestu

Pitaš li se koje je njihovo mišljenje o jednakosti spolova, 90 % djevojaka vjeruje u ravnopravnost kako u braku tako i u vezi. Zato ako misliš da će ona biti jedina koja će mijenjati pelene i čistiti stan – grdno se varaš.

To ne znači se da ne vole pozabaviti kućanskim poslovima i uživati u lijepo uređenom i urednom domu. Osim toga, većina ih obožava kuhati, pa možeš očekivati da će te iznenaditi nekim novim specijalitetom za koji je recept pronašla na internetu.

 

PBZ (najbolja) banka

Jasno je kao dan – PBZ je omiljena banka milenijalki. Svaka obožava svoj smartphone pa nije čudno da od bankarskih usluga najviše koriste internet bankarstvo i m-banking.

U PBZ-u smo ponosni na osvojenu nagradu za najbolju banku po mišljenju hrvatskih milenijalki. Zato ćemo nastojati i dalje biti najbolja podrška kad su pitanju osobne financije i bankarstvo.

 

Miss7_MillennialBrandAward_Stamp_PBZ